Наступ ТСЦ „ЗЛАТАР“ на 47. Међународном сајму туризма у Новом Саду

среда, 16 април 2014 18:44
Штампа

         Туристичко спортски центар „Златар“ Нова Варош се и ове године традиционално представио на Међународном сајму туризма који се одржао по 47. пут, а од ове године у пролећном термину, пре туристичке сезоне, од 10. до 14. априла 2014. под куполама Новосадског сајма. За време четвородневне сајамске манифестације окупили су се најбољи промотери домаћих и иностраних дестинација а посетиоци су били у прилици да виде премијерне летње аранжмане и уплате путовања уз попусте.

       Истовремено са Сајмом туризма одржао се и Сајам гастрономије и Сајам вина, пива, ракије и кафе… којим је употпуњена свеукупна туристичка понуда излагача. У оквиру Сајма гастрономије посетиоци су свакога дана могли да уживају у Гастрономском кутку, у програму „Богатство различитости“ који представља гастрономски миље Војводине, као и на Изложби вина, на којој је представљено 20 винарија.

12

Један од најбољих промотера домаћих и дестинација у ужем окружењу, сајам туризма у Новом Саду, место је које промовише бање и климатске центре у земљи, зимску туристичку понуду и земље и региона. Активно учешће на сајму имају и туристичке организације градова и општина, манифестације које организују, али и струковна окупљања намењена посленицима у туризму и угоститељству. У оквиру радионица и предавања на тему развоја туризма учествовали су и представници ТСЦ „ЗЛАТАР“ и искористили ову прилику да прошире и допуне своја знања.

21

Међународни сајам туризма у Новом Саду традиционално привлачи велику пажњу туристичких посленика и гостију из региона. Манифестацију која је окупила више од 120 излагача - у присуству Драгана Стевановића, државног секретара у Министарству регионалног развоја и локалне самоуправе, и Драгана Лукача, генералног директора Новосадског сајма - свечано је отворио Милош Вучевић, градоначелник Новог Сада и са задовољством нагласио да инвестирање и промоција туризма брзо могу дати резултате. (Чињеница је да туризам постаје врло важна привредна грана, која утиче на укупно економско стање у земљи. За почетак, сви сами треба да препознајемо и вреднујемо оно што имамо, а затим да уложимо још више рада и труда да уткамо квалитет у своју заједницу.)

ТСЦ „ЗЛАТАР“ представио се у склопу јединственог штанда ТО Регије Западне Србије, који је био одлично позициониран – поред ТОС-а и ТОНС-а, чиме је свакако била загарантована добра посећеност изложбеног простора. Туристичку понуду презентовали смо путем пропагандног материјала, који је припремљен и представљен на овогодишњем београдском сајму, а посебан акценат стављен је и на промоцију предстојеће 2. по реду манифестације „Златарфест“ 2014. Бројна дешавања у оквиру излагачког простора Регије Западне Србије обогатила је и презентација ТСЦ „ЗЛАТАР“ на тему „Активан одмор на Златару”, а том приликом још једном посетиоцима штанда смо омогућили дегустацију производа с нашег краја као што су брендирани златарски сир, хељдовна пита и домаћа ракија.

15

Најфреквентнији дан била је субота, када су највеће интересовање за летње аранжмане имали родитељи са децом а у оквиру „Породичног дана“ сајма. Тог дана најзначајнији број посетилаца биле су групне школске посете из многих градова Србије као и из земаља региона.

Догађај који је свакако обележио овогодишњи наступ ТСЦ-а „ЗЛАТАР“ и на који смо најпоноснији је освајање „ВЕЛИКЕ ЗЛАТНЕ МЕДАЉЕ” за Иновацију у креирању савременог имиџа туристичког производа - дестинације Златар, чије је уручење било баш у суботу 12. априла 2014. и самим тим прошло веома запажено.

98

На штанду „ТСЦ Златар“ одржан је низ састанака са туроператорима из земље и региона као и представницима медија, за које је дато неколико изјава. Међународни значај 47. сајму туризма дала је и посета 35 туристичких новинара из десетак земаља, међу њима и новинари пет водећих медија из Руске Федерације.